reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matej Hrinčár

Matej Hrinčár

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom informatiky na MFF UKPrahe, kde momentálne aj žijem.Pripomienky buď v Knihe hosťí alebo na ICQ : 1750 37 871 Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáO ŽivoteO ŠkoleZatiaľ nezaradené

reklama

Zatiaľ nezaradené

Cestovanie do budúcnosti II (deň po tom)

Matej Hrinčár

Cestovanie do budúcnosti II (deň po tom)

Ráno som sa prebral v nejakej izbe. Na nič som si nemohol spomenúť. Bolo to ako v tom filme Memento. Už sa mi niečo vybavuje. Slnko, Zem, Raketa, Hodiny. Už som si celkom spomenul. Píše sa rok 2099 ,je 22.21., Nový rok.

  • 26. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 932x
  • 0
O blogoch alebo čo sme to za ľudia 2

Matej Hrinčár

O blogoch alebo čo sme to za ľudia 2

Niekde som čítal, že priemerne blog vydrží 119 dní, ale väčšina s nich neprežije ani dva týždne. Možno to je aj môj prípad. Ošiaľ z blogovania (možno) prešiel ale netreba zúfať. :-)

  • 9. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 453x
  • 11
O mobiloch

Matej Hrinčár

O mobiloch

Nedávno som čítal článok o tom ako mobily ohrozujú naše zdravie. Je niekoľko skupín ľudí. Niektorí tomu neveria, iní áno, ale mobil sa stal súčasťou ich života.

  • 26. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 867x
  • 9
Cestovanie do budúcnosti

Matej Hrinčár

Cestovanie do budúcnosti

Väčšina z nás už určíte počula o paradoxe dvojčiat. Jeden z bratov ostane na zemi a druhý odletí raketou na pár rokov preč od Zeme. Keď sa vráti tak bude mladší. Ak sa na to pozrieme z globálneho hľadiska je to vlastne cestovanie do budúcnosti. Tak nasadnime na raketu a poďme sa pozrieť ak to v budúcnosti bude vyzerať.

  • 24. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 527x
  • 8
O blogoch alebo čo sme to vlastne za ľudia

Matej Hrinčár

O blogoch alebo čo sme to vlastne za ľudia

Minulý týždeň som počul prvý kráť slovo Weblog, nevedel som čo to znamená a tak mi brat vysvetlil že to je niečo ako Webový Log...

  • 24. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 054x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu