reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matej Hrinčár

Matej Hrinčár

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom informatiky na MFF UKPrahe, kde momentálne aj žijem.Pripomienky buď v Knihe hosťí alebo na ICQ : 1750 37 871 Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáO ŽivoteO ŠkoleZatiaľ nezaradené

reklama

O Živote

O čase, alebo o osobnosti

Matej Hrinčár

O čase, alebo o osobnosti

Nedávno som mal čudný zážitok. Vraciam sa z obchodu na izbu, v ktorej už mali byt moji priatelia. Otvorím dvere, ale niečo mi tu nesedí. Niečo je iné.. Izbu nespoznávam a ani ľudí, čo sú v nej. Neviem dokonca ani prečo som tu. Po chvíli (trvalo to možno desatinku sekundy) si na všetko spomeniem a všetko je opäť v poriadku...Tato "čudná" situácia ma priviedla na otázku čo je čas.

  • 21. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 317x
  • 8
O sne a realite

Matej Hrinčár

O sne a realite

Ako poznám rozdiel medzi snom a skutočnosťou? Dá sa vo sne poznať či snívam alebo nie? Dá sa v "reálnom" svete rozpoznať "realita"?

  • 10. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 236x
  • 3
O pohľadoch

Matej Hrinčár

O pohľadoch

Dnes som počul jeden pekný citát od Oskara Wildeho : "Len ľudia povrchní nesúdia podľa zovňajšku."

  • 5. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 219x
  • 5
Je kôň symbol slobody?

Matej Hrinčár

Je kôň symbol slobody?

Niekde som počul (tuším že aj pesnička o tom bola), že kôň je symbol slobody, podľa mňa je to naopak symbol otroctva a utrpenia.

  • 12. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 120x
  • 6
Povieš mi, čo je to život?

Matej Hrinčár

Povieš mi, čo je to život?

Dnes ráno som sa zamyslel, čo je to vlastne život. Nemyslím tým z teologickeho hľadiska, ale čisto z praktického. Aké znaky musí mať „vec“ aby bola živá? Ako poznáme život na inej planéte? Musí byť taký, aký máme tu, na Zemi?

  • 1. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 372x
  • 7
reklama
O tom, ako keď budem veľký, budem vegetariánom...

Matej Hrinčár

O tom, ako keď budem veľký, budem vegetariánom...

Minule som sa zamýšľal, čo budem robiť keď budem "veľký". Rozhodol som sa že sa stanem vegetariánom.

  • 13. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 215x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu