reklama

Len to by ma zaujimalo

Zaujimala by ma jedna vec, obcas sa pozriem na statistiku blogu a stale tam mam nejake navstevy. Zaujimalo by ma preco niekto pozera blog, kde uz davno-pradavno nic nove nieje, a ako sa tu dostal

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Neviem mozno existuju ludia ktori proste browsuju web a nahodou tu narazia, alebo ludia ktory si proste nahodne kliknu na meno "blogera" na strankach sme. Ale ja neviem, mozno tu ani nikto nechodi, mozno iba ludia ktorych poznam a sem tam pozru ci som nieco nove nepridal. (a nepridal, ale vlastne pridal tento clanok (-:)Tak mi prosim napis (ale naozaj napis, bud do diskusie alebo ako odkaz blogerovi), co ta tu priviedlo a ci sa tu planujes vratit.(aj ked neviem preco) Lebo by ma to fakt zaujimalo. (-:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A este nieco, keby sa niekto stazoval na to ze tu nieje diakritika tak som na to nemal potrebne nastroje (-;

Matej Hrinčár

Matej Hrinčár

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom informatiky na MFF UKPrahe, kde momentálne aj žijem.Pripomienky buď v Knihe hosťí alebo na ICQ : 1750 37 871 Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáO ŽivoteO ŠkoleZatiaľ nezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu